    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: tapczan się niedomyka
    Date: Tue, 19 Mar 2024 17:24:07 GMT

    in <news:1cok64clyl43.bcgal35kj4mj.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Skoro podatnik kupił polskie obligacje, to znaczy, ze ma centrum
    > interesów w Polsce :-)

    och noł, tylko nie centrum :)

    > I nie wiadomo co dalej...

    NWczoraj wykupiłem trochę z lokaty max 20k w Anglii.

    1 Year Fixed Rate, 4.45% AER/tax free fixed
    Minimum deposit 3000, niby po roku oddają 3133.

    Jeszcze nie rozumiem czy mogę w trakcie roku dosypywać na to konto
    i jak policzą te dokładki

    :)

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne