  • Data: 2020-04-01 14:20:16
    Temat: Re: spekulacja walutami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-04-01 o 02:25, J.F. pisze:

    >Nie zrozumiałeś.
    >Obecnie kurs po 4,185. Nadal moje zlecenie wisi na 4,12. Jeśli
    >dojdzie do 4,20 podniosę je do 4,15.

    a kurs bedzie dalej rosl. Podniesiesz na 4.20, 4.25, 4.30 itd ... az
    do 9.50 jak zle pojdzie :-)
    A nawet jak po drodze sie jakas transacka uda, to moze wyjsc tak:
    miales 410zl, kupiles 100$,
    sprzedales po 4.15, masz 415 zl.
    Kurs idzie w gore, Ty podnosisz, i tak pare razy ... kupujesz po 5.50.
    ale to tylko 75.45$
    Sprzedajesz po 5.55 - masz 418.77zl.

    Kurs dalej idzie w gore, az sie stalbilizuje na 6.60.
    Nadal masz 418.77, ale one sa warte $63.45

    Zarobiles, czy straciles ? :-)

    >No tak - napisać można. Sęk w tym, że jeszcze trzeba to przeczytać ze
    >zrozumieniem.
    >Ponieważ jednak słabo tu z umiejętnościami z j. polskiego, zatem
    >przeszedłem na poziom międzynarodowego języka matematyki.

    wiec kontynuujmy przyklad - kurs wzrosl, czujnie podnosiles zlecenie,
    udalo sie kupic $63.93 po 6.55.
    kurs wzrosl do 6.59 ... i zaczal spadac.
    rok pozniej kurs wynosi 4.50, a ty masz w porfelu dolarki kupione po
    6.55, 6.50, 6.45, 6.40, 6.35 ... i dalej juz nie, bo wolne zlotowki
    sie skonczyly :-)

    >Próbuję pokazać coś w ramach doświadczenia on-line. Na razie mam
    >1,22% zysku i zaangażowane środki na 1 dzień. Obecnie czekam na
    >moment wejścia w rynek. Środki sobie procentują na 2,6% na KO.

    A widzisz - czyli jest kolejny krok w algorytmie, o ktorym nie mwiles.

    J.