eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja przelewu › Re: reklamacja przelewu
  • Data: 2004-01-22 12:20:18
    Temat: Re: reklamacja przelewu
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:400FBD56.2030800@gazeta.pl...

    > Czyli co? Ktoś mi mówi "nie dotarło" ja z tym do banku i oni się muszą
    > skontaktować z bankiem odbiorcy i uzyskać od niego jakieś pismo, że nie
    > dotarło, albo że dotarło?

    Jak załatwi to Twój bank z bankiem odbiorcy to już jego sprawa.

    Ale może faktycznie warto zacząć od tego, żeby zmusić odbiorcę przelewu do
    napisania takiego oświadczenia. Ten zanim coś takiego podpisze, 10 razy
    sprawdzi, czy naprawdę nie dotarło.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1