  • Data: 2004-01-22 13:08:57
    Temat: Re: reklamacja przelewu
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:buog7h$h2l$1@news.onet.pl...

    > Oj ktoś powinien polecieć ze stołka za takie coś... Gdybym był rzeczonym
    > odbiorcą i dowiedział się, że mój bank rozpowiada na prawo i lewo, że
    > przelew na mój rachunek dotarł, pierwsze co robię to pismo do zarządu i
    > prokuratury.
    >
    > Przecież bank nawet nie mógł wiedzieć na 100% z kim rozmawia...

    Przecież to nie był ktoś pierwszy lepszy, tylko ktoś, kto miał
    dowód nadania przelewu. Skoro przelew był nadany, to nie jest
    żadną tajemnicą, że dotarł, o ile wszystko było w porządku.
    Zatem taka informacja jest równoważna stwierdzeniu
    "nasz bank funkcjonuje poprawnie". Każdy bank ma prawo
    takie zdanie wypowiedzieć, n'est-ce pas?

    Pozdrawiam,
    Artur