eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja przelewu › Re: reklamacja przelewu
  • Data: 2004-01-24 18:36:23
    Temat: Re: reklamacja przelewu
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Nie. Nie zakładam, że bank zleceniodawcy popełnił błąd, ale tylko tam możesz
    > złożyć reklamację. ZAWSZE reklamację składa ZLECENIODAWCA w SWOIM banku, bo
    > właśnie ich wiąże umowa.
    > Na jakiej podstawie chciałbyś reklamować cokolwiek w banku odbiorcy?
    > Zlecałeś im coś?

    Nie nie zlecałem. Ale reklamację mogę złożyć co do poprawności wykonania
    dyspozycji przez mój bank (czyli wysyłającego). Natomiast reklamację może
    złożyć również odbiorca w swoim banku, w kwestii wyjaśnienia czy na jego
    konto był wpływ, a jeśli nie został zaksięgowany to dlaczego. Masz rację, że
    jeśl odbiorca twierdzi że przelewu nie dostał to zleceniodawca składa
    reklamację w swoim banku. Ale jeśli okaże się że środki zostały przekazane
    poprawnie (co bank może zaświadczyć potwierdzeniem) to w tej sytuacji
    odbiorca może złożyć reklamację u siebie w banku (i nie jest mu do tego
    potrzebne nawet potwierdzenie, tyle że łatwiej z takim świstkiem coś
    załatwić).
    Pozdrawiam
    Dzony Bigut

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1