eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja przelewu › Re: reklamacja przelewu
  • Data: 2004-01-22 12:29:02
    Temat: Re: reklamacja przelewu
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:400FC158.5080301@gazeta.pl...

    > akurat jedyne co mi zaproponowali w mBanku to przysłanie poobitego
    > potwierdzenia wykonania przelewu.

    Mogłeś złożyć także reklamację i mBank MUSI ją przyjąć.

    > W sumie skończyło się tak, że wysłałem faks do banku odbiorcy z
    > wydrukiem potiwerdzenia i opisem sprawy i oni oddzwonili ze jest tam ten
    > przelew. Aczkolwiek klient twardo szedł w zaparte że nie ma i już.
    > Po prostu byłem ciekaw jak to wygląda ze strony bankowych procedur.

    Bank ODBIORCY oddzwonił do Ciebie i powiedział, że zaksięgował ten przelew
    na koncie swojego klienta ?

    Czy to nie jest złamanie tajemnicy bankowej ??????????????]

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1