  • Data: 2004-01-22 12:38:18
    Temat: Re: reklamacja przelewu
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:400FC2F9.60205@gazeta.pl...

    > Zapewne tak. Ale oszczędziło mi to nerwów dość dużo. Z tym że
    > powiedzieli, że żadnych papierków nie dadzą na to no i to co powiedzieli
    > to to, że "ten przelew doszedł". Bez żadnych szczegółów.

    Oj ktoś powinien polecieć ze stołka za takie coś... Gdybym był rzeczonym
    odbiorcą i dowiedział się, że mój bank rozpowiada na prawo i lewo, że
    przelew na mój rachunek dotarł, pierwsze co robię to pismo do zarządu i
    prokuratury.

    Przecież bank nawet nie mógł wiedzieć na 100% z kim rozmawia...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info