eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja przelewu › Re: reklamacja przelewu
  • Data: 2004-01-22 09:33:57
    Temat: Re: reklamacja przelewu
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:400F97C8.9070509@gazeta.pl...

    > Czy ktoś się orientuje jak wygląda procedura reklamacji gdy przelew nie
    > dotrze do odbiorcy mimo, że wszystkie dane podane na nim są poprawne. Od
    > którego końca zacząć i jakie dokumenty uzyskać od banków?

    Oczywistym jest, że reklamację może złożyć jedynie ZLECENIODAWCA [bo to jego
    zlecenie nie zostało zrealizowane poprawnie] w banku ZLECENIODAWCY [bo ten
    bank nie wykonał zlecenia do końca].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1