  • 1. Data: 2007-11-06 13:57:17
    Temat: Re: problem z numerem SWIFT
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:fgphe6$sj4$1@inews.gazeta.pl...

    > To bank nigeryjski

    Wszystko sie zgadza, tylko te XXX na koncu zamiast cyfry "3" ? -
    ponizsze wyskoczylo, gdy obcialem tylne znaki kodu w wyszukiwarce.

    http://www.swift.com/biconline/index.cfm

    BIC Code PNBPUS3MXXX
    Institution name WACHOVIA BANK, NA
    Branch name

    Address:
    City heading MIAMI,FL
    Address 200 S. BISCAYNE BOULEVARD FLOOR 12
    Zip Code
    POB Zip
    POB Number
    Location MIAMI,FL 33131
    POB Location
    Country UNITED STATES
    POB Country
    URL

  • 2. Data: 2007-11-07 22:02:18
    Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    On 6 Lis, 14:40, "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM> wrote:
    > Użytkownik "LemonR" <l...@g...pl> napisał w
    > wiadomościnews:fgphe6$sj4$1@inews.gazeta.pl...

    > To bank nigeryjski

    nigeryjskie to ktoś ma tu pomysły. W bic widać wyraźnie US.

    >Wszystko sie zgadza, tylko te XXX na koncu zamiast cyfry "3" ? -
    >ponizsze wyskoczylo, gdy obcialem tylne znaki kodu w wyszukiwarce.

    >http://www.swift.com/biconline/index.cfm

    Gwoli wyjaśnienia, PNBPUS33XXX jest to to samo co bic PNBPUS33
    W SWIFT bic 8znakowy jest dozwolony i równoznaczny z domalowaniem XXX na
    końcu

    >BIC Code PNBPUS3MXXX

    Miami, fakt. Pełnia lista -> szukaj po ciągu PNBPUS

    Prawdopodobnie jednak PNBPUS33 odpowiada centrali. Tak czy siak, poradzą
    sobie.