eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipolbank, naciągacze › Re: polbank, naciągacze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "LW" <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polbank, naciągacze
    Date: Tue, 19 Feb 2008 02:08:11 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <fpda62$jo9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fpbunv$jmv$1@inews.gazeta.pl> <fpce1l$k89$1@inews.gazeta.pl>
    <fpceou$n7i$1@inews.gazeta.pl> <fpcta2$rud$1@inews.gazeta.pl>
    <fpcufk$3la$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-118-136.adsl.inetia.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1203383298 20233 213.238.118.136 (19 Feb 2008 01:08:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Feb 2008 01:08:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: lukasz_233
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:438613
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Tak jest wszedzie i nie tyle ze klamia oni nie mowia calej prawdy :)
    > i licza na to ze cos czlowiek przeoczy nie doczyta itd ostatnio mialem tak
    > z allekarta bzwbk niby nie bralem zadnyvh extra ubezpieczen
    > ale ktos cos tu napisal ze mu odpalili gratis itp itd
    > zadzwonilem i oczywiscie tez mialem
    No właśnie to jest sedno sprawy - liczy sie na to ze klient w pospiechu
    sobie zapomni lub coś przeoczy itd itd.
    a nie ukrywajac w wiekszosci wypadków przy podpisywaniu umów tworzy sie
    takie warunki zeby klient jak
    najszybciej machnął swój podpis i nie zaznajamiał sie zbyt dokładnie :/
    Z całym szacunkiem do kogokolwiek ale to jest postawa godna conajwyżej
    cwaniaka z giełdy który chce szybko
    wypchnąc swój towar i mieć delikwenta z głowy a nie instytucji finansowej
    która powinna swoimi procedurami
    i podejściem budować zaufanie. No ale zyjemy w erze macdonaldyzacji
    wszystkiego, także usług bankowych.
    Może to jest cena "postepu" ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1