  • Data: 2008-02-19 22:07:27
    Temat: Re: polbank, naciągacze
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest tez instytucjia zaufania publicznego! Przynajmniej nie w Polsce.
    > Gdzie banki w zywe oczy okradaja ludzi.
    > Napisal, ze pani tak go poinformowala, jak sadze nie byla to pracownica
    > straganu z marchewka a panienka z banku.
    > Skoro zalezalo mu na darmowych przelewach to co mial nie wierzyc
    > PRACOWNIKOWI BANKU? To komu mozna jeszcze zaufac?

    Zwróć uwagę na jaką kadrę teraz stawiają banki. Na młodziaków bez doświadczenia,
    którym sypną marnym groszem i poobiecują gruszki na wierzbie. Takich co ledwo co
    mogą nauczyć na pamięć tabeli z produktami a co dopiero doradzać klientowi.
    Popracuje taki kilka miesięcy, może rok i spływa do innego miejsca pracy a to co
    komuś tam powiedział czy nie to mu zwisa i powiewa. Sam to przerabiałem nie raz
    i chyba większość się ze mną zgodzi, że póki co na jednego dobrego doradcę
    przypada co najmniej pięciu średnich, ze trzech miernych i jeden do d***.

    > Umowa umowa ale uczciwosc "sprzedawcy" tez jest wazna, moze wazniejsza niz
    > umowa!

    Poczytaj sobie wpisy na przytoczonym tu niedawno forum pracowników PKO BP
    (http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=34837). Rzeczywiście rodem jak z
    Biedronki. Dziwić się takim sprzedawcom, że mają tego typu podejście do klienta?

    > Jak wspomnialem, dojdzie do paranoi, ze nie ruszysz sie z domu bez
    > prawnikow, umowy tworzone przez banki sa preparowane przez armie prawnikow,
    > z zapisami ktorych wiekszosc ludzi nie rozumie - czy to znaczy, ze maja nie
    > ufac sprzedawcy tegoz banku jak zapyta: "czy przelewy sa darmowe?".

    Jasne, że tak powinno być. Ale zdaje mi się, że dla naszego kraju to ciągle
    jeszcze utopia. Niby w UE, niby wszystko piknie a właśnie w tego typu
    szczegółach widać, że jesteśmy jeszcze wiele lat za Murzynami (dosłownie i w
    przenośni).

    Pozdrawiam
    Parl Dro