  • Data: 2008-02-19 01:20:40
    Temat: Re: polbank, naciągacze
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z całym szacunkiem do kogokolwiek ale to jest postawa godna conajwyżej
    > cwaniaka z giełdy który chce szybko
    > wypchnąc swój towar i mieć delikwenta z głowy a nie instytucji finansowej
    > która powinna swoimi procedurami
    > i podejściem budować zaufanie. No ale zyjemy w erze macdonaldyzacji
    > wszystkiego, także usług bankowych.
    > Może to jest cena "postepu" ?

    Absolutnie nie!
    Tu powinno reagowac panstwo, tworzac tak prawo, by tego typu przypadki -jak
    slusznie zauwazyles- bazarowego cwaniactwa ograniczac a tym samym chronic
    swoich obywateli!
    Tak jest w innych krajach (np. w UK) to prawo nakazuje pewne zachowanie sie
    banku, bo zwykly obywatel ma marne szanse w porownaniu z poteznym bankiem.
    Niestety, w Polsce panuje nadal przekonanie i moda "na umowe". Umowy
    zaczynaja byc tak pokomplikowane, ze tak naprawde malo kto sie w tym lapie -
    nawet pewne osoby na tej grupie piszac "a umowe czytales" mimo, ze ja
    przeczytaly to i tak w 90% przypadkow nie maja pojecia jak dany przepis
    zostanie zinterpretowany!!!
    Tak wiec Panstwo miast hodowac potwory (banki) i sie nimi opiekowac, powinny
    zadbac o swoich obywateli, hehehe za przeproszeniem "wyborcow". Od 19 lat
    widac, jaki rzad w Polsce rzadzi i dla kogo...
    Szkoda tylko, ze co 4 lata, czasem krocej Polacy znow wybiora te same mordy
    zlodziejskie, bo szyldy sie zmienia...