eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipogarda AllianzBank dla klienta › Re: pogarda AllianzBank dla klienta
  • Data: 2009-11-09 15:11:08
    Temat: Re: pogarda AllianzBank dla klienta
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Niestety w każdym banku nie odblokują konta komuś, kto przez telefon lub
    > na piśmie, bez innych zabiegów uwiarygadniających, twierdzi że jest tym,
    > za którego się podaje.

    a jak nazwać bank który nie odblokowuje kanału internetowego
    pomimo osobistej wizyty w placówce, z dowodem osobistym w ręku?

    który "coś wyjasnia" dwa tygodnie, a potem odpisuje bla bla bla
    bo nie zamierza nic konkretnego "wyjasnić" w ciągu kolejnych 2 tyg?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1