eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipogarda AllianzBank dla klienta › Re: pogarda AllianzBank dla klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: z...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pogarda AllianzBank dla klienta
    Date: Mon, 09 Nov 2009 16:11:08 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 13
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    References: <hd96rf$232$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1257779469 19199 213.180.130.17 (9 Nov 2009 15:11:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2009 15:11:09 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 79.162.70.89, 10.174.28.56
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.15)
    Gecko/2009101601 Firefox/3.0.15
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:508470
    [ ukryj nagłówki ]

    > Niestety w każdym banku nie odblokują konta komuś, kto przez telefon lub
    > na piśmie, bez innych zabiegów uwiarygadniających, twierdzi że jest tym,
    > za którego się podaje.

    a jak nazwać bank który nie odblokowuje kanału internetowego
    pomimo osobistej wizyty w placówce, z dowodem osobistym w ręku?

    który "coś wyjasnia" dwa tygodnie, a potem odpisuje bla bla bla
    bo nie zamierza nic konkretnego "wyjasnić" w ciągu kolejnych 2 tyg?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1