eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipogarda AllianzBank dla klienta › Re: pogarda AllianzBank dla klienta
  • Data: 2009-11-09 15:12:28
    Temat: Re: pogarda AllianzBank dla klienta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    <z...@o...pl> 4...@n...onet.pl


    > a jak nazwać bank który nie odblokowuje kanału internetowego
    > pomimo osobistej wizyty w placówce, z dowodem osobistym w ręku?

    > który "coś wyjasnia" dwa tygodnie, a potem odpisuje bla bla bla
    > bo nie zamierza nic konkretnego "wyjasnić" w ciągu kolejnych 2 tyg?

    Taki bank nazywa się na przykład Bank Pocztowy. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1