eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipogarda AllianzBank dla klienta › Re: pogarda AllianzBank dla klienta
  • Data: 2009-11-09 14:27:40
    Temat: Re: pogarda AllianzBank dla klienta
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:hd95sh$psr$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >> czy taka pogarda dla klienta
    >> jest w AllianzBanku normą czy wyjątkiem?
    >
    > Niestety w każdym banku nie odblokują konta komuś, kto przez telefon lub
    > na piśmie, bez innych zabiegów uwiarygadniających, twierdzi że jest tym,
    > za którego się podaje.
    > Uprzykrza to życie tym, którym faktycznie pieniądze przydałyby się bardzo
    > i nie koniecznie ich własne.

    Są banki bardziej przyjazne, bo jak sobie zablokowalem konto Inteligo
    (zaćmienie umysłowe na temat hasła), to bez problemu przez telefon
    je odblokowałem (zapomniałem również tzw. hasła telefonicznego,
    ale i to zostało przyjęte ze zrozumieniem ;p).

    Do autora wątku: może właśnie inteligo? W rodzinie mamy kilka
    kont u nich i wszyscy jesteśmy zadowoleni. Jedno "ale" - wydaje
    mi się, że oni nie dają kart kredytowych, ale my akurat nie korzystamy...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1