  • Data: 2005-03-13 21:00:36
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdecyduj się. Dla tak hołubionego przez Ciebie szarego Kowalskiego, to
    > jest _dużo_. Niezależnie czy istnieją karty z wyższymi limitami czy nie.

    Napisałem, że BANKI nie traktują poważnie. Tu Kowalski nie ma nic do
    gadania. Czytaj proszę ze zrozumieniem. Wiem, że jest późno, ale... proszę.

    > I największa sieć darmowych bankomatów. Oraz placówek w których można
    > wpłacić gotówkę. Nie zapominaj o tym.

    Myśląc o tym mam konto w VW. Wyższy procent, darowe przelewy, karta i
    jeszcze więcej bankomatów. Inteligo znowu z tyłu.

    > Z tymi "o wiele niższymi %" też nie nalezy przesadzać. Ile wyjdzie z
    > tego różnicy przy osadzie "szarego Kowalskiego" ? (Uwzględnić belkowe)
    > A do dużych kwot sa inne możliwości depozytowe.

    Średnie dochody w Polsce to coś ok. 2200zł. Powiedzmy zatem, że szary
    Kowalski pracujący 20 lat zgromadził 44.000zł. Różnica 3% to dla niego
    1320zł, a więc ponad połowa pensji gratis.

    > zapomniałem dodać: wiarygodne źródło. Ta grupa słabo sie ma do szargo
    > Kowalskiego. Nawet gdyby wszyscy stali bywalcy mocno gardłowali i
    > zamknęli rachunek (co mniej więcej sie stało przy wprowadzeniu przelewów
    > w mBanku ;) ) to i tak byłaby kropla w morzu.

    tylko wiesz... w zasadzie wiarygodnym źródłem jest samo Inteligo, a nie
    sądzę, aby chwalili się tym, że jest odpływ klientów. Niemniej jak
    przypomnisz sobie promocję ich wtedy i dziś to też jakby wszystko staje się
    jasne. Sądzę, iż PKO BP świadomie nie inwestuje w Inteligo, raczej będzie
    chciało wchłonąć całkowicie.