eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipinpad i reklamacje › Re: pinpad i reklamacje
  • Data: 2004-12-20 13:00:21
    Temat: Re: pinpad i reklamacje
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Marcin Sz." <m...@n...poczta.fm> writes:

    > Na p.b.b. można się spotkać z twierdzeniem, że bank nie odpowiada za
    > nic, jeśli ktoś przechyci w PIN i ukradnie/zeskanuje kartę. Czy to
    > jest zgodne z aktualnym stanem prawnym, w tym z ustawą o
    > elektronicznych intstrumentach płatniczych?

    Bank będzie próbował wywodzić, że skoro złodziej znał PIN, to znaczy,
    że ty nie dochowałeś staranności w jego przechowywaniu i że to twoja
    wina.

    Na szczęście sądy już dość dobrze znają te historie z podglądaniem
    pinów kamerą...

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1