  • Data: 2004-02-01 16:06:46
    Temat: Re: o mbanku - może małe podsumowanie
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > a mozesz uzasadnic?
    >
    > Marek

    1. Kredyt Bank vs Clif
    2. BRE vs Pozmeat(chyba dobrze pamiętam) i Wydawnictwo .....(nie chce mi
    się teraz sięgać do mojego archiwum)
    3. Bezpieczeństwo karciane, zwłaszcza w transakcji z PIN-em
    4. Tryb wprowadzania zmian w TOiP w sporej części banków(ostatni wyskok
    BZWBK, Pekao SA swego czasu)
    5. osławiona "optional issuer fee", ile banków się nią pochwaliło do tej
    pory ? wiem o BZWBK i m*bankach, a ile by się pochwaliło gdyby nie ustawa?

    Mało ? Nie bardzo mi się chce wygrzebywać z archiwum, ale poszukam jeśli
    Cię to jeszcze nie przekonuje.

    Sorry, ale jeśli coś chce być instytucją zaufania publicznego to nie
    powinno się zachowywać tak ,ze chce Cię skubnąć gdy tylko go spuścisz z
    oczu.

    KJ

    PS. Akurat mBank mimo całej swojej wolty wypada tutaj całkiem nieźle.

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl