  • Data: 2004-02-01 17:44:44
    Temat: Re: o mbanku - może małe podsumowanie
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:
    > spoko Kamil nie neguje tego co napisales, poprostu bardziej spogladam na to
    > ze strony depozytariuszy, ktorzy deponuja wbankach swoje oszczednosci.
    Jakby to powiedzieć, jeżeli zarząd banku jest "mało etyczny" i
    "wycyckał" kredytobiorcow to pewnie będzie miał mniejsze opory w
    stosowaniu "nieładnych sztuczek w stosunku do depozytariuszy.

    > Zagrania zarzadow, ktore pozostawiaja wiele do zyczenia i sa na granicy
    > bezprawia to inna historia.
    Nie, to nie jest "inna historia". Albo się komuś ufa, albo nie. I nie ma
    to wiele wspólnego z prawem.

    Przykład: BZWBK i jego opłata za "Twoje Bezpieczeństwo" Formalnie nie ma
    się bardzo czego przyczepić. Co nie zmienia faktu, że jestem
    zniesmaczony. I to bardzo. mBank stać było na umieszczenie komunikatu
    widocznego po zalogowaniu, ich nie bardzo

    W kazdym badź razie zwrot "mozesz uzasadnic" nie
    > mial byc zaczepny:))))). Mimo wszystko nie uwazam ze zmiana TOiP mBanku
    > sprawila ze definitywnie nie jest instytucja zaufania publicznego

    A co ja napisałem w PS ?

    KJ

    A specjalnie dla Tensora1 :-)

    http://www.nie.com.pl/tekst_druk.php?id=3038