  • Data: 2004-02-01 20:36:11
    Temat: Re: o mbanku - może małe podsumowanie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <m...@w...pl> writes:

    > Mimo wszystko nie uwazam ze zmiana TOiP mBanku
    > sprawila ze definitywnie nie jest instytucja zaufania publicznego

    Zaden znany mi bank nie jest instytucja "zaufania publicznego" - to
    sa po prostu firmy prowadzace dzialalnosc gospodarcza. Ktos, kto ma
    troche kapitalu, moze zainwestowac w bank, ale moze rownie dobrze
    zajac sie produkcja ceramiki sanitarnej albo handlem narkotykami.
    Nie widze zadnego powodu dla ktorego ten sam czlowiek (a wiec jego
    firma) mialby byc raz obdarzany zaufaniem klientow, a innym razem
    nie, tylko na podstawie uslug, z jakich owi klienci korzystaja.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH