  • Data: 2002-02-03 12:10:30
    Temat: Re: numer SSN
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >zupelnie nie potrzebnie w to watpily
    >Dokladnie taka sama sytuacja bedzie po 1.3.200 dla nierezydentow
    >posiadajacych r-ki w Polsce. Ja zaplaca u nas to u siebie juz nie
    >W dodatku u nas beda placili nie standardowe 20% - jesli przyniosa
    >cos co sie nazywa certyfikat rezydencji (zaswiadczenie o miejscu
    >zamieszkania do celow podatkowych) tyle ile mieliby u siebie w kraju.

    Z tego wynikałoby, że polskie banki dla każdego nierezydenta będą
    zmuszone przypisać inną stawkę podatkową, zależnie od kraju jego pochodzenia.
    Na jakiej podstawie mają to zrobić - wspomnianego certyfikatu rezydencji?
    Jakie przepisy regulują te rzeczy?

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl