  • Data: 2002-02-04 16:38:37
    Temat: Re: numer SSN
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >dlaczego - do czasu otrzymania przez bank takiego zaswiadczenia do podatku
    >pierze sie standardowe 20%, bedzie papier - wypelnia sie w danych klienta
    >odpowiedznie pole i % opodatkowania jest inny

    Oczywiście tak, pod warunkiem, że system przewiduje możliwość
    takiego zróżnicowania stawek dla każdego klienta.

    BTW zawsze mi się wydawało, że to wszystko działa trochę inaczej.
    Mianowicie, że jeśli z krajem nierezydenta jest podpisana umowa
    o unikaniu podwójnego opodatk. to płaci on podatek tylko w Polsce,
    a u siebie tylko składa deklarację i ewentualnie dopłaca różnicę (jeśli
    oczywiście w jego kraju obowiązują wyższe stawki).
    Natomiast jeśli w jego kraju stawki podatku są niższe, to po prostu jego
    strata i tyle.
    O zasadzie obniżania stawek w Polsce nie wiedziałem i stąd było moje pytanie
    odnośnie przepisów.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl