  • Data: 2005-10-25 20:18:24
    Temat: Re: mbank - raj dla oszustów :(
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ptasiek" <p...@o...pl> napisal(a):

    Witam!

    >Przelałem kasę z m-bank do m-bank z podaniem pełnego adresu odbiorcy.
    >Adres był oczywiście fałszywy ale m-bank to guzik obchodzi. Przelew (jak i
    >wiele innych) został przyjęty. Czy tak powinno być?????

    Nie wiem czy tak powinno byc ale tak jest. Nie ma obowiazku
    wypelniania pol adresu. Wystarczy nr konta. Dopiero w razie reklamacji
    (przelew nie doszedl) pola adresu moga byc pomocne w umieszczeniu
    pieniedzy na odpowiednim koncie.

    >Rozmawiałem dziś z m-linią. Laska z m-banku powiedziała, że tak. Że jeśli
    >konto jest poprawne przelew jest realizowany, nie patrzą w ogóle na dane
    >odbiorcy.
    >ALE JAJA.

    No wlasnie. Tak jest w kazdym banku.

    >może ktoś wie jak szybko "zmusić" mbank do ujawnienia prawdziwych danych
    >właściciela konta

    Ty nie zmusisz. Ale prokurator (sąd?) juz moze. Zgos sprawe na
    policje. Zglos sprawe do obslugi Allegro, moze gnojkowi zablokuja
    konto i nie bedzie wiecej oszukanych.

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl