  • Data: 2005-10-26 12:13:44
    Temat: Re: mbank - raj dla oszustów :(
    Od: Malkontent <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Oct 2005 06:57:07 +0000 (UTC), "Cyprian Sawicki"
    <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    >A co to w końcu za problem zdobyć ksero dowodu jakiejś osoby i założyć na jej
    >dane konto w mBanku? Wpisując oczywiście do korespondencji adres inny niż w
    >dowodzie ("tam jestem tylko zameldowany ale nie mieszkam"). Mogę zapewnić na
    >100% że da się tak zrobić.

    Ja jestem właśnie taką osobą. Dałem się nabrać na ofertę i pracy i
    wysłałem ksero dowodu osobistego. Po kilku tygodniach zaczęły do mnie
    wracać listy których nigdy nie wysyłałem. Przy okazji miałem kilka
    telefonów z pretensjami, że coś komuś sprzedałem, kasę wziąłem a
    towaru nie wysłałem. Teoretycznie nie poniosłem żadnej szkody
    finansowej (oprócz utraty dobrego imienia) więc policja nie za bardzo
    miała ochotę zająć się sprawą. Ale jednak się zajęła. Teraz sprawa
    jest w prokuraturze.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/