  • Data: 2005-10-25 22:30:04
    Temat: Re: mbank - raj dla oszustów :(
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał:
    > Skoro prokurator i policja tego nie moga to i Ty takze nic nie dzialasz.
    > Bank ujawnia dane wlasciciela rachunku tylko wtedy, kiedy postepowanie
    > toczy sie przeciwko osobie, ktorej jednak nie znamy bo nie mam jej
    > danych, a jednoczesnie postepowanie przeciwko konkretnej osobie nie moze
    > byc wszczete bo nie wiemy kim ta osoba jest. Kolo sie zamyka. Pozostaje
    > pozegnac sie z pieniedzmi.

    Jak nie mogą jak mogą. Gdy na Policję zgłasza się więcej poszkodowanych,
    to zaczyna się dochodzenie (prawdopodobieństwo popełnienia
    przestępstwa). Policja przekazuje bankowi wszelkie informacje od
    poszkodowanych na temat wykonanych przelewów i bank wtedy ustala co, kto
    i jak. Ba, mało tego. Może takiemu oszustowi (i najczęściej to robi)
    zablokować konto i zamrozić pieniądze do czasu wyjaśnienia sprawy.

    K.