  • Data: 2012-06-13 23:20:25
    Temat: Re: [mBank] studium agonii
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2012 22:58, witek pisze:

    > bo sa bardzo wygodne nie wymagaja targania telefonu ze soba, na dodatek
    > jeszcze dzialajacego.

    Bardzo wygodne? To mamy zdecydowanie inne pojecie wygody.
    Ile masz lat? 70? Bo nie znam mlodszej osoby, ktora by sie gdziekolwiek
    ruszala bez telefonu.
    A jak nie "targasz" telefonu to pewnie komputera tez nie? No bo jak
    telefon wazy 100 g, to rzeczywiscie trzeba go "targac". A te laptopy to
    w ogole nowoczesny wymysl, kto by tego uzywal. To z czego robisz
    przelewy w miejscach, gdzie nie chce ci sie "targac" telefonu?