  • Data: 2004-02-20 11:18:12
    Temat: Re: mBank opłaty
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:c14p44$qec$1@news.zigzag.pl...

    > Dodali możliwość aktywacji kart on-line (a nawet sobie można PIN
    > zmienić). Więc nie dziwne, że zniechęcają to robienia tego przez
    > telefon.

    W dobie paniki, frustracji i masowej migracji spowodowanych opłatami za
    przelewy wolałem, żeby taka informacja nie pozostała nieznaną ;]

    BTW - wydaje mi się, że aktywować karty zdalnie można już było od jakiegoś
    czasu?

    I ciekawe czy jak ktoś będzie chciał to robić przez konsultanta, to dowie
    się, że jest opłata czy zostanie skubnięty po kryjomu, zgodnie z zasadą
    ignorantia TOiP nocet? :)

    Pozdrawiam,
    Washko