  • Data: 2004-02-20 11:42:38
    Temat: Re: mBank opłaty
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message
    news:c14rms$rdj$1@inews.gazeta.pl...
    > 1. Od tamtego czasu weszło w życie orzeczenie SN, ze samo wywieszenie
    > zmiany toip w oddziale to za mało.
    > 2. Klienci banków "internetowych" wydaje się ze sa bardziej mobilni i
    > swiadomi, więc to moze nie przejść[1]
    > KJ

    Ale pomijasz najistotniejszą rzecz - zresztą ten artykuł Rzepy IMHO też
    (spekuluję bo nie czytałem). Koszty obsługi reklamacji są po prostu ogromne.
    Dla reklamacji za 50 gr koszt jej obsługi może wynosić od kilku do
    kiludziesięciu złotych! Firmy, które zaczynają wyliczać wszsytkie czynności
    wiedzą dokłądnie ile co je kosztuje.

    pzdr
    KK