  • Data: 2002-10-04 14:23:21
    Temat: Re: mBank odwala lamerkę
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale i kosztów również. Każda dodatkowo wspierana przeglądarka
    > to dodatkowe koszty testów na tejże przeglądarce. Jeżeli jest
    > mało popularna, to te koszty mogą się nie zwrócić.
    > Co najwyżej można mieć żal, że mBank ustawił sobie tak a nie inaczej
    > "próg odcięcia" i uznał, że sam IE mu wystarczy.

    Za jedne 25k (faktura VAT) losowo wybrany grupowicz zrobi te testy i
    jeszcze będzie wdzięczny. Mojemu synowi poprawili mozillę, bo mu się
    ramki nie podobały w Dilbercie, więc koszt chyba nie był taki duży.
    Dla mnie jeżeli coś nie działa z mozillą, to jest "demode", jak
    namawianie kobiety w ciąży do palenia. Lubię , jak jest dobrze i
    niedrogo. Co do IE: gdyby użytkownicy Windowsa, szczególnie prywatni
    płacili za niego z własnej kieszeni, to bardzo szybko większość z nich
    zmieniałaby o nim zdanie, a nagminne byłoby ganianie sprzedawców z czymś
    ciężkim w dłoni. Bank, co działa tylko z IE sam prosi się o obstrukcję.

    Pzdr: Dogbert