  • Data: 2003-05-11 17:44:57
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote in message
    news:b9ltkf$qfq$1@absinth.dialog.net.pl...

    > i to tylko dlatego że "zapomniałeś" na wniosku wpisać jakiegoś kredytu
    który
    > jescze spłacasz :) lub wisisz w BIKu z przeterminowanymi spłatami
    > nie ma banku idealnego, ale omawiany tutaj IMHO na tle konkurencji wypada
    > naprawdę bardzo dobrze

    "zapomniałes" - mi wystarcza moj bank, nie zamierzam przechodzic do multi.

    > a pojecie outplacementu jest ci znane? bank to nie instytucja

    outplacement, outsourcing - to tylko narzedzia, nie obchodzi mnie na co bank
    sie decyduje.

    > ubezpieczeniowa; fakt że dla klienta lepiej gdy wszystko ma w jednym
    > miejscu, ale coś kosztem czegoś, KK to nie produkt ubezpieczeniowy, tu
    > ważnijesza jest stopa % i koszty

    a poza tym - zalezy dla kogo - dla mnie bezpieczenstwo jest wazniejsze. KK
    nie zaciagam kredytu wiec % mnie nie obchodzi.

    > konta też należą do jednych z najtańszych, a na co zarząd wydaje kase to
    już

    co do tej taniosci: poczytaj moj inny post.

    > Może wskażesz konkretnie drugi dobry, godny polecenia bank, który nie ma
    > tych wad co w/w.?

    nikt nie jest idealny, niektorym multi pasuje bardziej niz inny. chcialem
    pokazac, ze czesto idealityczne zachwyty prezentowane tutaj sa idiotyczne.