  • Data: 2003-05-11 18:07:24
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    WaSyL wrote:

    > + ubezpieczenie 2 kart - nie tak cudownie jak mowisz.

    A przepraszam - ubezpieczenie kart w Millennium jest za free?

    > 5PLN to duzo. Z % prowizji za wyplate z bankomatow chyba nikt juz nie
    > korzysta.

    Obydwa duże banki na "P" tak mają. I obserwując czasami ludzi przy
    innych bankomatach mam wrażenie, że nieźle na tym wychodzą (banki)

    > Chociazby opluwane tutaj Millennium: 3.5PLN zawsze, niezaleznie od kwoty.
    >
    > A kursy w grupie BRE sa, eee, nieciekawe delikatnie mowiac. Chociazbt
    > rzeczone mille czy nawet Citi maja lepsze.

    Tu racja, ale jak za granicę wyjeżdżam raz do roku to nie opłaca mi się
    trzymać konta w Mille, ani w Citi

    > prowizja za kredyt odnawialny ? to nie mieszkaniowy.

    19,5% za linię kredytową w koncie? To nie lombard:-)

    Mille jest fajnym bankiem jak ktoś często jeździ za granicę, bo oferuje
    Amexa i dobre kursy walut, ale tak się składa, że większość ludzi 99%
    czasu spędza w Polsce i tu np. potrzebuje robić przelewy, a Mille - cóż
    - kasuje od sztuki:-((

    Jako osba niemająca rachunku ani w Multi, ani w Mille staram się być
    obiektywny. Każdy z tych banków ma swoje wady i zalety, ale Multi ma
    chyba mniej tych pierwszych a więcej tych drugich.

    pozdr

    Tomek

    P.S. Popatrz w nagłówki tego listu i powiedz jakie miałbym szanse na
    korzystanie z Millenetu? A bank bez dostępu internetowego się w chwili
    obenej nie liczy (szczególnie dla osób często przebywających za granicą)