  • Data: 2003-05-11 17:38:28
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote in message
    news:b9lu9n$2s4$1@absinth.dialog.net.pl...
    > i na tym można zakończyć; rachunek wspólny; karty VE dla posiadaczy i
    > pełnomocników za friko, wypłaty z bankomatów (euronet) również 0 zł,
    wyciągi
    > "pocztowe" - friko, dostęp do telefonu i Internetu - friko, przelewy,
    > zlecenia stałe, polecenia zapłaty - za darmo

    + ubezpieczenie 2 kart - nie tak cudownie jak mowisz.

    Czesc bankow nie rozroznia sztucznie czegos takiego jak 'rachunek wspolny'.
    Ten sztuczny twor to po prostu okreslenie sytuacji w ktorej jeden rachunek
    ma wiecej wlascicieli niz 1. W systemie sa wpisane 2 osoby i juz. Calkiem
    normalna sprawa, nie trzeba zdzierac za to az 7PLN, hehe.

    > mało który bank nie pobiera opłat od wypłat z obcych bankomatów; tu jest
    > 5 zł ale nie mam prowizji % czyli im swięcej wypłacasz w 1 operacji tym
    > lepiej dla ciebie

    5PLN to duzo. Z % prowizji za wyplate z bankomatow chyba nikt juz nie
    korzysta.

    > nie korzystam, ale do wypłat z bankomatów za granicą chyba są lepsze karty
    > od Visy? (podwójne przewalutowanie). A przy okazji który bank ma w tym
    > względzie wg. Ciebie najciekawszą ofertę?

    Chociazby opluwane tutaj Millennium: 3.5PLN zawsze, niezaleznie od kwoty.

    A kursy w grupie BRE sa, eee, nieciekawe delikatnie mowiac. Chociazbt
    rzeczone mille czy nawet Citi maja lepsze.

    > a który bank nie pobiera tej prowizji i oferuje oprocentowanie na poziomie
    > 12% lub mniej?

    prowizja za kredyt odnawialny ? to nie mieszkaniowy.

    > 5x3000=15.000 zł; limit dzienny 10.000 czy naprawdę potrzebujesz wypłacać
    > bankomatu takie sumy?

    oj, dobrze wiesz, ze nie chodzi o kwote tylko wygode.