-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!ne
ws.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Paweł P" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
Date: Sat, 24 Jan 2004 14:57:02 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 68
Message-ID: <buttjg$nui$1@absinth.dialog.net.pl>
References: <bus6i1$jbg$1@inews.gazeta.pl> <butlj8$402$1@absinth.dialog.net.pl>
<butsa2$4vc$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
NNTP-Posting-Host: dial-2008.bielsko.dialog.net.pl
X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1074952625 24530 81.168.221.216 (24 Jan 2004 13:57:05
GMT)
X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jan 2004 13:57:05 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:279849
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:butsa2$4vc$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> Nie zauważyłem, by obsługa klientów wymagała poprawy.
> Gdy zrobi się tak jak jest to opisane, zgodnie z procedurą, wszystko idzie
> gładko i szybko.
> Nigdy nie oczekiwałem też długo na połączenie z mLinią.
Ja natomiast wielokrotnie natrafiłem na grupie na skargi i lamenty, że
"ktoś" wysłał umowę x dni temu a konta dalej nie ma, że długo czekał na
mlinie. Może ty korzystasz w innych (nie newralgicznych) porach z usług.
> Podejrzewam, że takich klientów są śladowe ilości i nie stanowią oni
kosztu,
> który miałby istotny wpływ na funkcjonowanie banku.
Zapewne liczba "tych" klientów to śladowe ilości w olbrzymiej liczbie
klientów.
ZTCW Mbankowi karty drukuje firma zewnętrzna (chyba polcard) nie sądzę aby
robili to za darmo, wysyłka Kart i pinów również kosztuje, do tego umowy do
kart, w ten sposób nazbiera się kilka ładnych PLN na 1 klienta.
> Twój płacz może być nieuzasadniony. Wbrew pozorom statystyczny klient
mBanku
> ma duże depozyty, znacznie większe niż na przykład klient MultiBanku
> (poczytaj stronę BRE i sobie podziel, co trzeba :))
Zdaję sobie z tego sprawę doskonale, ta kwesta nie raz pojawiała się również
na grupie, pokrótce: Mbank - zdecydowana większość klientów "depozytowych",
MulbiBank - przewaga klientów kredytowych.
Na czym bank zarabia więcej?
Chyba ktos jeszcze raz musi poczytać strony BRE :)
> mBank wcale dużo za te przelewy KIRowi nie płaci. Podejrzewam, że więcej
> płaci co miesiąc na jedno wynagrodzenie osoby na stanowisku kierowniczym.
To przelej mi, proszę to "nie dużo" na mój ROR :) Koszt jest zawsze kosztem,
z którym firmy "walczą".
> A z pewnością więcej też płaci miesięcznie za połączenia telefoniczne osób
> dzwoniących na 0-801.
> Dlatego szukając oszczędności należało wg mnie (i nie tylko mnie) w
> pierwszej
> kolejności zlikwidować tę drogą linię. Gdyby telefon był płatny - klienci
> nie
> dzwoniliby z pierdołami, tylko co się da wykonywali samodzielnie.
Połączenia z numerami 0-801 są PŁATNE, 1 impuls co trzy minuty (jak
połączenie lokalne)
> A takim drobnym krokiem - obojętnie czy ten przelew ma kosztować 0,50 zł,
> czy miałby kosztować choćby 5 groszy - mBank zburzył to co budował od
> początku - zaufanie klientów. A z tym jest tak, że pracuje się na to
długo,
> zburzyć natomiast można w jednej chwili.
Nie wszyscy klienci łudzą się że żyją w socjalizmie, gdzie występują
paradoksy typu "dobro wspólne" :).
Nikt nie zakłada banku by nieść pomoc chorym i pokrzywdzonym, głównym celem
jest ZYSK a nie dopłacanie do interesu (np. wspomnianych idiotycznych
przelewach po 1 gr. - zamiast SMS :))
IMO Bank zdobywa zaufanie klientów, gdy jest rentowny, ma solidne "podstawy"
i zapewnia bezpieczeństwo zdeponowanych środków. Gdyby bank chciał by
wyrabiać sobie zaufanie klientów "twoim sposobem" - dopłacając klientom do
czego tylko się, rychło zacząłby generować olbrzymie koszty, straty i
wkrótce "zniknął" by z rynku, ciekawe czy wówczas obecni klienci banku byli
by bardziej zadowoleni :)
--
_________________
Pozdrawiam
Paweł P.
p...@w...pl
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.04 13:50 Piotr
- 24.01.04 14:04 ra|)ek
- 24.01.04 14:07 Jarosław Lech
- 24.01.04 14:42 mSzok
- 24.01.04 14:55 Jarosław Łysio
- 24.01.04 15:05 Michał 'Amra' Macierzyński
- 24.01.04 15:14 Paweł P
- 24.01.04 15:08 sinc@interia
- 24.01.04 15:30 Jarosław Łysio
- 24.01.04 15:30 KK
- 24.01.04 15:33 Paweł P
- 24.01.04 15:45 Adam Płaszczyca
- 24.01.04 15:45 Adam Płaszczyca
- 24.01.04 15:47 Adam Płaszczyca
- 24.01.04 15:48 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- cinkciarz.pl
- cashback
- Zmienny cvv
- Aktualizacja daty ważności kart?
- W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- Karty mBąka.
- Polskie złoto na uchodźstwie
- Citi -- rozwód
- limit 800zł z Euronetu
- Koniec swiata
- Allegro
- Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- silna zlotowka
- oszołomy paranoidalne
Najnowsze wątki
- 2025-07-28 cinkciarz.pl
- 2025-07-21 cashback
- 2025-07-15 Zmienny cvv
- 2025-07-14 Aktualizacja daty ważności kart?
- 2025-07-09 W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- 2025-06-26 Karty mBąka.
- 2025-06-25 Polskie złoto na uchodźstwie
- 2025-06-17 Citi -- rozwód
- 2025-06-13 limit 800zł z Euronetu
- 2025-06-10 Koniec swiata
- 2025-06-10 Allegro
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-03 Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- 2025-06-02 silna zlotowka