    From: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Date: Sat, 24 Jan 2004 01:37:28 +0100

    $$Szalony_Kapelusznik$$ napisal/a:

    > Jedynie obawe budzi fakt, ze do VW ruszy drobnica i popsuje ten piekny
    > biznes (nie tak dawno srednie saldo na rachunku VW oscylowalo w
    > okolicach 28 kPLN)

    A jakież to realne obawy w Tobie, Szalony Kapeluszniku, to wywołuje? (?)

    > usiade sobie z piwkiem w reku i z przyjemnoscia popatrze na ten
    > exodus....

    ja to zrobiłem zanim doszły przecieki nt mbanku (aż mnie już głowa boli ;-)
    ale z tym exodusem to przesadzasz: grupę czyta kilkanaście tysięcy osób, z
    tego kilkaset pisze, z tego 20 będzie robiło zadymę, wśród nich połowa to
    ludzie, którzy o wszystkim dowiedzą się za miesiąc :)) . W tym czasie mbank
    straci kiladziesiąt tys. martwych kont, kilka tysięcy grubych (tj. kilka
    milionów złotych odpłynie na kilka miesięcy, dopóki VW jest darmowy) ale
    zacznie zarabiać po kilka złotych na reszcie delikwentów - więc mimo
    "exodusu" znacznie poprawią wyniki.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy