  • Data: 2004-01-24 00:57:02
    Temat: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:buseom$31p$1@mamut.aster.pl...

    > A jakież to realne obawy w Tobie, Szalony Kapeluszniku, to wywołuje? (?)

    Obawy, ze drobnica zacznie wykonywac przelewy po 0.01 PLN zamiast SMS'ow
    (znalem takich idotow wsrod klienteli mBanku) i VW bedzie zmuszony cos z tym
    zrobic. Smutna prawda w tym kraju jest taka, ze jak cos jest za darmoche to
    sie tego nie szanuje.

    > ja to zrobiłem zanim doszły przecieki nt mbanku (aż mnie już głowa boli
    ;-)
    > ale z tym exodusem to przesadzasz: grupę czyta kilkanaście tysięcy osób, z
    > tego kilkaset pisze, z tego 20 będzie robiło zadymę, wśród nich połowa to
    > ludzie, którzy o wszystkim dowiedzą się za miesiąc :)) .

    Oj, oj obawiam sie, ze to info przejdzie prze narod jak blyskawica, podobnie
    go elektryzujac :)

    > W tym czasie mbank
    > straci kiladziesiąt tys. martwych kont, kilka tysięcy grubych (tj. kilka
    > milionów złotych odpłynie na kilka miesięcy, dopóki VW jest darmowy)

    Jestes zdania ze VW wprowadzi oplaty ?! Polemizowalbym :) co zreszta juz
    poparlem argumentami.

    > ale
    > zacznie zarabiać po kilka złotych na reszcie delikwentów - więc mimo
    > "exodusu" znacznie poprawią wyniki

    Pozyjemy zobaczymy, moze poprawia, moze ktos wyleci na morde... nikt chyba
    nie bronil mBankowi zarabiac... kredyty, mPlany, karty kredytowe... sposobow
    zarabiania bylo wiele, a ze nie _umiom_ , ze nie idzie, to moze sie trzeba
    Bolanowskiego spytac dlaczego ?

    Faktem jest, że 0.50 PLN za przelew, IMHO, to bardzo duzo jest. Takie oplaty
    ma np. Millennium, tez juz w zasadzie calkowicie darmowe, z duza siecia
    placowek, gdzie chociaz mozna sobie wplate gdzies zrobic, zeby potem komus
    ten pieniadz przelac. O VW juz bylo, czuc tez chyba oddech Lukasa na
    plecach, Inteligo wciaz zyje, Reiffeisen tez ma przelewy za free (fakt, ze
    bez dostepu do netu - ale pracuja nad tym). Coż konkurencja zaciera rece...
    Pozycja mBanku to w duzej mierze legenda, bo od jakiegos roku, to IMHO,
    bardzo sredni bank jest z bardzo srednia obsluga. Za to mocno
    rozreklamowany. I tyle... I jeszcze raz powtorze: tylko allegrowiczow zal...

    MAd Hat
    ter