  • Data: 2022-09-10 23:54:05
    Temat: Re: limity wypłat z bankomatów?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2022 o 21:17, Marcin Mokrzycki pisze:

    > No to chyba Twój bank ma specjalną umowę z Euronetem, bo generalnie
    > wszystkich powienien obowiązywać limit 800 zł.
    > https://www.cashless.pl/12263-euronet-limit-wyplat-8
    00-zl

    Ostatnio, tzn. 3 i 2 tygodnie temu dwukrotnie w bankomacie EURONET
    wypłaciłem po 1.000 zł kartą podpiętą do konta w ALIOR BANK SA.
    Podkreślam nazwę banku wobec fragmentu artykułu "(...) Jednocześnie
    spółka podkreśla, że limit nie dotyczy klientów banków, które
    udostępniają wyższe limity wypłaty dla swoich klientów na podstawie
    bilateralnych umów danej instytucji z EURONET. (...)". Miło y było
    pewnie, jakby opublikowali listę tych banków :-)

    --
    Robert Tomasik