  • Data: 2005-04-20 20:03:23
    Temat: Re: kredyt hipotetyczny ???
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Apr 2005 19:52:13 +0200, Tomasz Nowicki <t...@s...com>
    napisał:

    > "manson_" <daru[spam]@poczta.fm> wrote in message

    > Kiedy ja brałem kredyt (niespełna dwa lata temu), to nie była to prawda
    > - a jeśli już, to w odwrotnej relacji, bo wyższe oprocentowanie kredytów
    > pln to większa suma kapitał + odsetki, a więc wymagana większa zdolność.

    Kapitał+odsetki nie mająbezposredniego wpływu na zdolność kredytową. Tu
    znaczenie ma dochód netto i obciążenia stałe w tym w y s o k o ś ć r a t
    y!

    > W długim okresie niższe % z nawiązką wyrównują zabawy z kursami - o ile
    > nie nastąpi nowy Wielki Kryzys.

    > + z ustaleniem od nowa zdolności kredytowej i opłatami dla notariusza
    > (zmiana aktu)
    Co ma tu do roboty notariusz? Czyżbyś przy okazji spraedawał tą chałupe?

    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/