  • Data: 2005-04-21 20:22:56
    Temat: Re: kredyt hipotetyczny ???
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Apr 2005 08:56:05 +0200, Miroo <m...@R...o2.pl>
    napisał:

    > No tak... rata kapitałowa + odsetkowa nie mają tu nic do rzeczy,
    > tylko "r a t a" :->
    >
    > ps. Panie doradco, co to dokładnie jest ta "r a t a" ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Miroo

    Rozumiem jak czytam. Jeżeli pisze sie że kapitał+ odsetki maja wpływ na
    zdolność kredytową to to nie jest prawdą. Jak słusznie zauważyłeś rata
    kapitałowoodsetkowa czyli rata spłaty kredytu ma wpływ na zdolność
    kredytową.
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/