  • Data: 2005-04-21 15:02:42
    Temat: Re: kredyt hipotetyczny ???
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Apr 2005 20:32:11 +0200, Tomasz Nowicki <t...@s...com=
    > =

    napisa=B3:

    > "Miroo" <m...@R...o2.pl> wrote in message =

    > A ja s=B3ysza=B3em, =BFe skoro zmienia si=EA waluta i kwota kredytu, t=
    o akt =

    =

    > zmienia si=EA zapis w ksi=EAdze?

    Akt m=F3wi kto jest w=B3a=9Ccicielem, a nie jakie zobowi=B9zania ci=B9=
    =BF=B9 na =

    nieruchomo=9Cci.
    Zmienia sie wszystko w Hipotece - taki dzia=B3 KW- na wnioski w=B3a=9C=
    ciciela i =

    podmiotu na rzecz kt=F3rego ta hipoteka zosta=B3a ustanowiona
    > T.

    Zbyszek

    -- =

    U=BFywam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Oper=EA: =

    http://www.opera.com/