  • Data: 2003-04-25 11:29:06
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdecydowanie polecam PKO BP. Wzialem tam 7 miesiecy temu podobny kredyt i
    warunki sa na prawde bardzo dobre. Bardzo trzeba uwazac jedynie, w którym
    oddziale sie bierze ten kredyt. Zaleznie od oddzialu zalatwiaja to szybciej
    i wymagaja mniej swistków (i zabezpieczen) lub wiecej. A to trwa i kosztuje.

    Jak na razie, jest to chyba najlepsza oferta na rynku. Podobno dobrą ma
    jeszcze BOS (Bank Ochrony Srodowiska), ale nie wiem jak to wyglada w
    praktyce. Na pewno nalezy uwazac na BZ WBK, bo jak mi powiedziano w tym
    banku, oprocentowanie (po 1 roku promocji), tak na prawde ustala prezes a
    nie tak jak np. w PKO BP, jest ustalane wg. wskaznika (tutal wibor3M+1%). I
    to jest niebezpieczne.

    Pozdrawiam
    Andy