  • Data: 2003-04-25 08:59:01
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > podpisałem cyrograf z multi ale zanim tam pojdziesz wpadnij do Fortisu

    Nawet nie ma sensu. Ja mam konto w Fortisie. Byłem na rozmowie w sprawie k.
    hip. i wielkość odsetek mnie poraziła :).
    Już nawet nie pamiętam co mi proponowali, bo miałem mroczki przed oczami :).
    Nawet na targach mieszkaniowych, jak zrobili promocję, to wyszło mi dużo
    drożej niż w multi, nawet dla klienta też.

    A te 4.0 % w multi, to może dlatego, że jestem pierwszym klientem multiplanu
    :)

    Janusz