eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinbank a zasilenie z Aliora › Re: inbank a zasilenie z Aliora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!peer01
    .ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
    pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5f8001c9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5f8001c9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: inbank a zasilenie z Aliora
    Date: Fri, 9 Oct 2020 09:02:03 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 38
    Message-ID: <5f800aec$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.122.121
    X-Trace: 1602226924 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17342 83.30.122.121:58690
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2285
    X-Received-Body-CRC: 1050249659
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:653512
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5f8001c9$0$31099$6...@n...neostrad
    a.pl...
    Dzień dobry szanownym grupowiczom,
    >Zachciało mi się założyć lokatę w inbanku (tak, wiem że nie ma
    >gwarancji BFG ;-) przelewając kasę z Aliora.

    >Inbank współpracuje z Bluemedia, logowanie do serwisu Aliora,
    >uwierzytelnienie, zatwierdzenie sms, system transakcyjny
    >Aliora stwierdził, że OK, wyloguj- a lokata nie opłacona.

    >Na drugi dzień zaglądam do Aliora- kasa nie wyszła,
    >żadnego śladu w historii ani niczego w przelewach zaplanowanych,
    >żadnego komunikatu o błędzie, nic- czarna dziura.

    Kwota grubsza ? Oni tak maja/mieli - dodatkowa autoryzacja przez
    pracownika, albo i nie.
    Zadzwon, pogon.
    Inteligo tez tak mialo/ma, ale oni dzwonia o 8 rano dnia nastepnego, a
    alior nie zawsze.

    >Warto to zgłaszać do Bluemedia? Czy po prostu zrobić
    >"ręczny przelew" wg danych podanych przez BM?

    BM ma chyba jakis okres waznosci i potem moze nie wiedziec co z
    pieniedzmi zrobic.
    Ale 24h ... to chyba powinni miec.

    A twoj drugi przelew Alior moze tez zatrzymac :-)

    Wiec w zasadzie:
    -zadzwonic do BM i spytac czy wyslac recznie,
    -zadzwonic do Aliora i pogonic ... lub wyslac recznie, zadzwonic,
    pogonic :-)


    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1