    From: mleox <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ibisonline - rezerwacja Multi Visa electron
    Date: Tue, 15 Jun 2010 07:43:32 -0700 (PDT)

    Witam

    Czysto informacyjnie - po przyjeździe na miejsce i zameldowaniu w
    hotelu założyli mi blokadę na tydzień na środki równe mniej więcej
    opłacie z góry za tydzień. Musiałem to potwierdzić pinem. Dostałem
    potwierdzenie jako pre-autoryzacja i gość zapewniał mnie ze to nie
    jest właściwa płatność. Przy wymeldowaniu gość wziął ode mnie kartę,
    zapytał czy to ta sama co poprzednio, i wystawił nowy rachunek na cala
    kwotę - po doliczeniu kilku rzeczy do właściwego pobytu. Nie
    autoryzowałem żadnym pinem - prosił jedynie o podpis pod
    potwierdzeniem. Następnego dnia zeszły z konta środki z tej płatności
    przy cały czas wiszącej blokadzie. Blokada zeszła dopiero zgodnie z
    terminem wygaśnięcia. Tak wiec przez prawie 3 dni miałem zablokowane
    środki przez hotel pomimo zapłaconego rachunku. Limity ustawione na
    karcie nie miały tu żadnego znaczenia. Malo tego brak środków na
    koncie również.

    Pozdrawiam.