  • Data: 2010-06-16 07:52:47
    Temat: Re: ibisonline - rezerwacja Multi Visa electron
    Od: mleox <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Cze, 00:00, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Jestes pewien ze limity i/lub srodki nie pozwalaly na zalozenie blokady?
    > Bo domyslam sie ze rozliczenie nie wiazalo sie z zadna nowa autoryzacja,
    > a tylko bank nie jest w stanie tego polaczyc.

    Nie wiem czy jasno się wyraziłem : blokada wisiała od kilku dni na
    rachunku i była założona przy wystarczających środkach. Natomiast nie
    wiedziałem ze przy płatności końcowej hotel nie daje znać (czy nie
    mógł, czy nie chciał) żeby zdjąć blokadę - przez te prawie 3 dni
    miałem po prostu zablokowane środki już po zapłaceniu rachunku. Czyli
    niejako przez 3 dni zapłaciłem podwójnie. Limity nie miały żadnego
    znaczenia przy regulowaniu płatności ( przy istniejącej blokadzie) ani
    ilość środków na koncie.