  • Data: 2004-02-05 22:07:21
    Temat: Re: historia TOiP [Fortis] banku
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomek napisal/a:
    > Zadzwon do nich i zapytaj jaka byla za to oplata pol roku temu - nie
    > mow dlaczego i po co - ot po prostu chcesz wiedziec.
    > Zawsze mozesz reklamowac dodajac ze jestes niezadowolony itp no i ja
    > zawsze dodaje iz " cala sytuacja kladzie sie cieniem na dalsza
    > wspolprace z Panstwa Bankiem) - pomaga. Wiekszosc bankow reklamacje
    > uznalo. Ale mysle , ze banki maja jakas kwote , do ktorej jesli
    > klient napisze reklamacje to oddaja.

    Nie chodzi mi o te 12 zł tylko o samą sytuację - czy zrobili to zgodnie ze
    (swoim) prawem.
    Jeśliby się miało okazać, że ta opłata tam była w sierpniu i to w sposób
    uniemożliwiający inną interpretację to nie będę prosić ani grozić, ale
    jeżeli przy okazji wprowadzenia czegoś w lutym stosują swoje prawo wstecz -
    ach, wtedy z przyjemnością wdam się w pieniacką awanturę :-))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy