    From: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: glosowanie
    Date: Thu, 12 Nov 2009 09:27:46 +0000 (UTC)

    Jerzy, powiem Ci jak ja to widzę.
    Nikt nie ma prawa zabraniać innym osobom wypowiadać się na tej czy innej grupie.
    Nikt też nie ma prawa zabraniać Tobie ani innym wyrażania swoich poglądów
    politycznych czy społecznych do których każdy ma niezbywalne prawo.

    Chodzi jednak o wyważenie proporcji. Jest to grupa dotycząca zagadnień
    giełdowych i te powinny dominować. Od pewnego czasu ta grupa stała się
    jarmarkiem politycznym, w którym zwolennicy PIS ścierają się ze zwolennikami PO.

    Ja też zakładałem czasami wątki o charakterze politycznym, które cieszyły się
    dość dużym zainteresowaniem i sporą liczbą dyskutantów (np. "Dlaczego PIS nie
    zbudował IV RP?" czy "Dlaczego UPR jest partią kanapową?").
    Myślę, że ciekawsze propozycje wprowadzenia tutaj od czasu do czasu jakiegoś
    wątku o charakterze społeczno-politycznym zahaczającym o zagadnienia
    makroekonomiczne tylko dodaje atrakcyjności i zwiększa liczbę uczestników
    (biernych - czyli tylko czytających oraz czynnych - czyli zakładających wątki
    i biorących udział w wymianie poglądów.)

    Ale Ty doprowadziłeś to do absurdu dosłownie zaśmiecając grupę dziesiątkami
    postów o charakterze stricte politycznym.

    Dlatego podsumowując - jestem na TAK byle zgodnie z powyższymi zasadami.