    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: glosowanie
    Date: Thu, 12 Nov 2009 10:15:27 +0100

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Pojawił się postulat by przeprowadzić głosowanie, czy czytelnicy tego
    > forum życzą sobie abym dalej był aktywnym jego uczestnikiem.
    >
    > Ponieważ znany jestem z tego, że zawsze szanowałem wolę większości
    > wyrażoną w demokratyczny sposób, zatem proszę bardzo. To akurat jest
    > kwestia , która może być tak rozstrzygana. Ostatnią rzeczą , jaką bym
    > chciał robić , byłoby pisanie na grupie, o której bym wiedział, że
    > milcząca większość sobie tego nie życzy.
    >
    > Głosy będę liczył do końca weekendu , tj. do 15.11.2009 włącznie.
    > Proszę o proste :

> [...]

    Tak
    Nie wydaje mi się, żeby to był dobry pomysł aby głosować nad wolnościami
    osobistymi. Czytnik grup dyskusyjnych ma możliwość pominąć nielubianego
    autora. Tak jak pisałem. podejmowanie decyzji większością głosów nie
    gwarantuje tego, że będą mądre. Wybieranie władz większością głosów nie
    gwarantuje tego, że to będą mądre władze. Wybieraliśmy królów przez
    dziesiątki lat aż nas rozebrali. Okręgi wyborcze były jednomandatowe.
    Kluczowe jest kto wybiera.