  • Data: 2023-03-31 02:48:16
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29 mar 2023 o 19:24, J.F pisze:

    > I dopiero Covid w 2020 mozna nazwac pechem.

    Chyba fart! -- można było to i owo zrzucić na pandemię...
    Choćby inflację (niebezpiecznie rosnącą przed pandemią)
    i spadek (rozpoczęty zdecydowanie przed pandemią)
    dzietności -- czyli fiasko spranego sztandaru 500+...

    > Nie taki duzy, bo zgrabnie ukrywają :-)

    Rozdwojony -- inny podawany Jego Wysokości Suwerenowi a inny urzędnikom
    UE. Dlaczego roztrojony? -- bo można wliczać ZUS, albo nie wliczać...
    Może mam złe wieści? -- nie interesuję się tym zbyt mocno... ZTCW UE
    nakazała zrównanie swych ;) praw z prawami Jego Wysokości Suwerena,
    tj. raportowanie Jego Wysokości Suwerenowi ,,pełnego'' długu, czyli
    długu rządu RP bez uwzględniania zobowiązań ZUSu...

    Tu dygresYja -- dlaczego tak zwany świat nie chce ujmowania emerytalnych
    zobowiązań?... *Wg mnie* dlatego, że zobowiązania te zamierza cichuteńko
    wygaszać... (choćby inflacyjnie lub podwyżkami ;) emerytalnego wieku)

    > Master ma widac w **** inne sprawy, jemu szczescie zapewni
    > anulowanie kredytu :-)

    Chyba tak... Jak mnie -- kupienie pralki. ;)

    > Widac juz zapomnial, jak mu Duda obiecal pomoc ... w 2015.
    > I jak pomógł?

    Wówczas zauważono, że pomoc franciszkanom ;) kosztowałaby 300 mld PLN...
    Czyli byłaby nierealna... Niebawem więcej włożono w CoViD, a teraz
    diabli wiedzą ile pochłonie wojna... Świat nadal nie wali się, choć
    tyle szmalu trzeba było ,,wykombinować''... [tyle tylko, że PiS
    inflacyjnie pozbawia ludzi oszczędności; jak Putin burzy domy czy
    inny dobytek życia, tak PiS burzy ludziom cichcem ich zaskórniaki...
    i Jarosław uważa siebie za świętego, i Władimir...]

    > Ale moze i dobrze, ze nie pomógl, bo teraz nie byloby co anulowac :-)

    Otóż to!!! Nuda zżarłaby nas wszystkich!!!

    [ciekawe, co uczyni Master, gdy dowie się, że jego kredyt nie zostanie
    anulowany -- albo zostanie anulowany na niezbyt ;) dobrych warunkach...]

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'