  • Data: 2002-07-16 08:32:07
    Temat: Re: euro drozsze od dolara...
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > szybko
    > metę -

    kurde, naiwnosc nie zna granic:

    - referendum w irlandii
    - nowy kanclerz niemiec
    - przewalki z reforma rolnictwa w UE

    i wiele innych powodow dla ktory w ogole jeszcze nie wiadomo czy Polska
    wejdzie do UE w 2004! a jak nie 2004 to 2010 najwczesniej. a wy tutaj juz o
    wejsciu do strefy gadacie! nie znacie powiedzenia "nie dzieli sie skory na
    nieupolowanym niedzwiedziu" ?